czwartek, 29 grudnia 2011

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Sie ma!!
Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja WOŚP. W tym roku postanowiłam wesprzeć ich konkretniej ale przy pomocy innych ludzi ;) dlatego wystawiam pod waszą aukcję moje 4 już gotowe torebki :)

Dodatkowo wrzucam również jedną całkiem "czystą" czarną torebkę;) więc jeśli ktoś chce mieć coś innego, wg swojego pomysłu, może dla drugiej osoby to chętnie to namaluję na tej torebce :)

Zasady są takie - umieszczam je w osobnej zakładce, każda dostanie swój numerek i każdy kto będzie chciał nabyć którąkolwiek z nich w komentarzach pod spodem pisze numer torebki z ceną którą chce zapłacić :)
Całość pieniędzy oczywiście wyląduje na koncie WOŚP więc pamiętajcie o tym :)
W tym roku Orkiestra gra dla wcześniaków oraz kobiet ciężarnych z cukrzycą.

Do danej kwoty (jeśli zajdzie taka potrzeba) trzeba będzie doliczyć jeszcze koszty przesyłki, niestety nie jestem jeszcze zorientowana w tej kwestii ale jak się tylko czego dowiem do napisze,  ale nie będzie do duży koszt bo torebki są lekkie.

Nie wiem czy wszystko jasno opisałam więc jeśli są jakieś pytania albo uwagi to piszcie w komentarzach lub na maila :D


5 komentarzy:

  1. Jesteś moim mistrzem :) trzeba teraz pozbierac pieniążki i stanąć do licytacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zbierać pieniążki albo przekazywać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) na razie nie umiem sie zdecydowac :)
    ale cos moze uda mi sie wylicytowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre i istotne pytanie;) myśle że do 8 stycznia do godz.24 ;)

    OdpowiedzUsuń