poniedziałek, 24 czerwca 2013

Od nowa

Zaczynanie postów od zadania: "oj jak dawno mnie tu nie było" stało się chyba moją tradycją ;) 
Mam nadzieję że się to zmieni, niestety nic nie obiecuję, zresztą jak zawsze. 
Od poprzedniego wpisu upłynęło sporo czasu, równie dużo się zmieniło. Największą zmianą jest wywalczenie tytułu magistra, co okazało się w moim przypadku prawdziwą walką. 
W związku z tą wygraną walką oraz innymi warunkami postanowiłam jednak wziąć się za "siebie" i częściej pisać. Dlatego też mam zamiar pozmieniać trochę w "profilu" tego bloga (hmmm muszę pokąbinować nad jakąś inną nazwą). Oczywiście wszelkie moje robótki nie znikną, bo dalej jest to jeden ze sposobów na wyrażanie siebie. Chciałabym jednak poszerzyć tą paletę sposobów, ponieważ jest ich całkiem sporo. 
Walcząc z pracą mgr, w pewnym sensie odkryłam że pisanie jest również jednym z nich. 
Tworzenie za pomocą liter, słów i zdań, okazało się dla mnie podobne do tego tworzenia za pomocą farb, pędzli. Wymaga tak samo wielu prób i ćwiczenia. Chciałabym aby to miejsce własnie stało się moją pracownią sztuki pisanej. 
Ostrzegam zatem że różne rzeczy będą się tu działy, na różne tematy i sposoby. 

Ze względu na to, że już ten post powstawał na dwie raty, proszę o cierpliwość a przede wszystkim wyrozumiałość. 

Śmieszne troszkę jest że nie za bardzo wiem kogo proszę i czy jest to ktokolwiek ale co tam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz