niedziela, 16 października 2011

3 w nocy

Oto i mój pierwszy wpis - po długim czasie zastanawiania podęłam decyzję o założeniu bloga. W sumie to juz jakiś czas temu powiedziałam sobie, że jeżeli uda mi się sprzedać chociaż jedną z zrobionych przeze mnie rzeczy to pokażę je w internecie. I tak się stało dzisiaj po 4 miesiącach sprzedałam kumpeli swoją torebkę, ręcznie malowaną. Potem decyzja czy oby na pewno i szybkie działanie zanim się rozmyśle.
A teraz siedzę i mam wrażenie że piszę kompletne bzdury, z drugiej strony jest środek nocy, a ja nie mam ochoty na myślenie. Wręcz przeciwnie muszę się czymś zająć żeby nie umożliwić mojemu mózgowi większej aktywności, zwłaszcza nad pewnymi sprawami.

O czym będę pisać?
- o tym jak lubię bawić się farbami
- o motorach
- o muzyce bez której nie mogę żyć

Pojawi się też pewnie troche różnych wywodów na inne przedziwne tematy, oraz kilka słów innych autorów którzy czasem lepiej ode mnie potrafią wyrazić to co czuje czy myślę.
A myśli i uczyć mam w nadmiarze a mało które rozumiem.



1 komentarz:

  1. Marysia dołączyła do zacnego grona bloggerów :) to sie teraz zacznie :) hihi :)

    OdpowiedzUsuń