niedziela, 16 października 2011

Moje...


Po namyśle stwierdziłam że powinnam się skupić jednak na tym co było moim pierwotnym celem pojawienia się w sieci czy po prostu - pochwalnie się tym co robię w czasie wolnym.

Zaczęłam malować w poprzednie wakacje. Na początku była poduszka od przyjaciółek z naszymi zdjęciami, które się bardzo przedawniły wiec postanowiłam ją ozdobić ją czymś co mi się podoba. I zaczęłam malować róże, liście a potem jakkolwiek nanosić farbę. Drugą poduszkę już potraktowałam wzorem z internetu. 

Wzór zaczerpnęłam ze strony z wzorami tatuaży, jest to moje ulubione miejsce do teraz do czerpania pomysłów. Wiem że nie jest to bardzo twórcze, ale dużo mi daje samo przerysowanie, wyczucie charakterystycznej kreski i stylu. Z czasem chciałabym umieć sama tworzyć tego typu wzory. 


2 komentarze:

  1. a zamówienia można składać...?

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że tak:) wystarczy napisać co to ma być i co ma się znaleść na;) może to być po prostu pomysł albo konkretny motyw (ze zdjęcia, obrazka lub czegokolwiek innego) :)

    OdpowiedzUsuń